افغانستانگزارش ها

کاهش ۱۸ درصدی سطح جرایم جنایی در غور

مسوولان امنیتی در ولایت غور میگوید که برسی های وزارت داخله نشان میدهد که سطح جرایم جنایی در این ولایت ۱۸ درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری توانا: مل پاسوال صدیق الله شاهین مسافر، فرمانده امنیه غور، امروز (یک‌شنبه، ۱۹ حمل) در یک نشست خبری که به هدف تامین امنیت مردم در روزهای عید سعید فطر راه اندازی شده بود گفتند: بررسی‌های هئیت عزامی وزارت امور داخله کشور نشان می‌دهد که سطح جرایم جنایی در این ولایت در جریان سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته است.

آقای مسافر در این نشست خبری گفت که نیروهای امنیتی تمام آمادگی‌ها را برای تامین امنیت در روزها و شب های عید سعید فطر گرفته‌اند تا مردم بتوانند روزهای خوشی را سپری‌کنند.

فرمانده‌ امنیه غور همچنان گفت: براساس بررسی‌های هئیت عزامی وزارت امور داخله کشور، سطح جرایم جنایی در این ولایت ۱۸ درصد در جریان سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.

وی کاهش جرایم جنایی را، نتیجه تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی در این ولایت عنوان می‌کند.

از سوی هم مولوی عبدالحی زعیم، رئیس اطلاعات و فرهنگ غور که در این نشست خبری حضور داشت از تلاش های نیروهای امنیتی به خاطر کاهش سطح جرایم جنایی ستایش کرد و از عموم مردم خواست تا در تامین امنیت در روزهای عید سعید فطر و پس از آن با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button