افغانستانگزارش ها

معاشات کارمندان ۱۱۳ مرکز صحی در هرات از سوی یونیسف پرداخت می‌گردد

صدیق ابراهیم رئیس دفتر یونیسف با حضور داشت رئیس نمایندگی وزارت خارجه، با شیخ مولانا نور احمد اسلام‌جار والی هرات دیدار نموده و از پرداخت معاشات ۱۱۳مرکز صحی در این ولایت خبر داد.

خبرگزاری توانا: رئیس دفتر یونیسف در این دیدار ابتدا فعالیت‌ها و برنامه کاری دفترش را با شیخ اسلام‌جار والی هرات شریک ساخته و از  پرداخت معاشات کارمندان صحی در ۱۱۳ مرکز تحت پوشش این نهاد خبر داد.
آقای ابراهیم همچنان گفت که، در کنار پرداخت معاشات داکتران، ادویه و مواد مورد ضرورت ۱۷۰ مرکز صحی در ولایت هرات نیز تامین شده است.

در ادامه شیخ اسلام‌جار ضمن تقدیر از فعالیت های اخیر دفتر یونیسف در ولایت هرات، بر ضرورت همکاری بیشتر این نهاد در بخش‌‌های مختلف از جمله تجهیز مراکز صحی و مکاتب در بخش های دور‌ افتاده و محروم این ولایت تاکید نمود.
والی هرات همچنان در صحبت با رئیس دفتر یونیسف، بر پرداخت به موقع معاشات داکتران و کارمندان صحی تاکید نموده و به وی خاطر نشان ساخت تا این مسئله را در اولویت کاری‌شان قرار دهند.

در اخیر صدیق ابراهیم رئیس دفتر یونیسف ضمن تقدیر از همکاری‌های مقام ولایت با این نهاد، از تلاش همه جانبه در حل مشکلات موجود اطمینان داد.

فاطمه لشکری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button