افغانستانگزارش ها

برگزاری محفلی تحت نام سرباز مسلمان در هرات

بخاطر ایجاد روابط مستحکم میان ملت و نیروهای امنیتی محفلی در قلعه اختیارالدین هرات برگزار گردید.

خبرگزاری توانا: مسوولان در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات می‌گویند که، بخاطر ایجاد فضای همدلی و استحکام روابط میان ملت و نیروهای امنیتی به هماهنگی قطعه خاص 555 وزارت امور داخله، ریاست‌های اطلاعات و فرهنگ و معارف هرات، روز گذشته سه‌شنبه ۱جوزا ۱۴۰۳ محفلی را در قلعه اختیار الدین هرات برگزار نموده اند.

الحاج مولوی حیات الله مهاجر فراهی معین امور نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ و سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات در این محفل بیان داشت که، تامین امنیت مردم توسط نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد و در این راستا نظام و ملت بخاطر تامین هر چه بیشتر امنیت باید همکاری دو جانبه داشته باشند.

از سوی هم الحاج مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می‌گوید:« نیروهای امنیتی کشور از میان مردم و برای مردم می باشند و در خدمت شما هموطنان قرار دارند.»
رییس اطلاعات و فرهنگ می‌افزاید که، مردم هرات با همکاری نیروهای امنیتی خویش ادامه داده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

با این حال حسیب الله حامد قوماندان قوماندانی قطعات خاص 555 وزارت امور داخله می‌گوید که، نیروهای امنیتی بخاطر حفظ جان و مال ملت از جان خویش گذشته و در این راه خدمت می کنند.

مولوی شاه محمد سلاکار مشاور وزارت امور داخله کشور همچنان در این محفل بیان داشت که،حفظ جان و مال ملت توسط نیروهای امنیتی صورت گرفته و در این راستا نیروهای امنیتی در خدمت مردم خویش می‌باشند.

محفل سرباز مسلمان با حضور شاگردان مکاتب مختلف، جوانان، وکلای گذر، روئسای ادارات امارتی و نیروهای امنیتی برگزار شد.

فاطمه لشکری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button