جهانگزارش ها

ترامپ در دادگاه شهادت نمیدهد

دونالد ترامپ، تصمیم دارد در دادگاه جنایی خود برای رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن، شهادت ندهد.

خبرگزاری توانا: دونالد ترامپ، ریيس‌جمهور پیشین ایالات متحده، تصمیم گرفته است تا در دادگاه جنایی خود برای رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن، شهادت ندهد که این اقدام باعث خواهد شد که روند دادگاه سرعت یابد و هیات منصفه از هفته آینده وارد مذاکره شود.

وکلای مدافع ترامپ استدلال می‌کنند که هدف او از جلوگیری انتشار خبر یک رابطه جنسی ادعایی با استورمی دنیلز در سال ۲۰۰۶، نه تلاش برای جلوگیری از آسیب دیدن کارزار انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ بلکه محافظت از خانواده‌اش از شرمساری بوده است.

ترامپ ۷۷ ساله در ۳۴ اتهام جعل سوابق تجاری خود را بی‌گناه دانسته است، او هرگونه تخلفی را رد کرده و گفته است که هرگز با دنیلز رابطه جنسی نداشته است.

دنیلز در جریان دادگاه شهادت داده است که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ رابطه جنسی داشته است.

دادستان‌ها گفته‌اند که جعل سوابق تجاری برای مخفی کردن پرداخت ۱۳۰ هزار دالر به استورمی دنیلز برای به سکوت واداشتن او، نقض قوانین مالیاتی و قوانین انتخاباتی و عین تقلب در انتخابات بوده است.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button