افغانستانگزارش ها

جمع آوری بسته های کمکی و پول نقد برای آسیب دیده گان سیلاب ولایت بغلان در کابل

جمع آوری کمک ها گذر هشتم ناحیه ششم شهرکابل
به ارزش چهار لک و37هزارو 500 افغانی بوده که از قبیل کمپل، البسه،دیگ ها و چیزی های اولیه روز برای آسیب دیدگان سیلاب ولایت بغلان و دیگر ولایت های امروزشنبه ۵جوزا سال جاری با کمک و ابتکار مردم این ناحیه شده است.
به گزارش خبرگزاری توانا: امروز دوشنبه 7 جوزای سال 1403 هجری شمسی صیف الدین نصرت مدیر ناحیه ششم گفت،که چنین ابتکار مردمی گذر 8 ناحیه ششم شهر کابل قابل قدر است زیر که در این شرایک حساس ملت ما که همه دار و ندار خویش را از دست داده است باید با غم و شادی مسلماننان همیشه شریک بوده و برای دستگیری شان تلاش ورزیم.
رئیس علمای ناحیه ششم گفت،که وظیفه ایمانی و انسانی ماست که ما مسلمانان هرچه داریم باید از برادر دینی خویش دریغ نورزیم و همیشه کمک کنیم و تا ثابت کنیم که چقدر مؤمنین واقعی هستیم.
وی افزود که مردم این ناحیه در این کمپاین جمع آوری کمک ها خانه به خانه از چند روز بدینسو شب و روز همکاری کرده و ثابت نمودند یک مسلمان و افغان هستیم به تمام تعصبات نه گفتند و همه خودجوش برای آسیب دیده گان کمک به اندازه توان شان کردند.
در ادامه ملا عبدالخالق بدری رئیس ناحیه ششم گفت،که کمک و صدقات این کردم را خداوند قبول کند و اجراش را چند برابر برای مردم عطا نماید.
وی افزود که این کمک ها توسط علمای دین جمع آوری شده که شامل پول نقد، ظروف، البسه و دیگر ضرورت های است که برای مردم آسیب دیده گان حادثات طبیعی در این اواخر در کشور رخ داده است می باشد.
همچنان سید ریاض الدین رسیس رئیس بنیاد فرهنگی و اجتماعی رسیس که باشنده این ناحیه است در جمع اوری سهیم بوده گفت،که این کمک را چند روز با همکاری اهالی مردم آغاز کرده بودیم امروز برنامه ختم شد که در نتیجه به ارزش ۴لک و 37هزار500افغانی از مردم جمع اوری شد است،که امروز مردم این کمک هارا به رئیس ناحیه ششم رسما تحویل نمودند.
وی افزود،که مردم ناحیه ششم شهر کابل در اینده وعده سپرده اند که با غم و شادی ملت خویش همواره شریک دانسته و از هرنوع جمع آوری کمک ها و ضروریان دریغ نمی ورزند.

سید احمد راشد کشفی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button