افغانستانگزارش ها

حشر مردمی در ولایت غور

بنياد خیریه حبیب‌یار در هم‌آهنگی با شهرداری فیروزکوه کمپاین پاک کاری رسوبات باقی‌مانده از سیلاب‌های پسین در شهر فیروزکوه را آغاز کرد

صبح امروز کمپاین پاک کاری از رسوبات به جا مانده از اثر سرازیر شدن سیلاب‌های اخیر در شهر فیروزکوه مرکز غور از سوی ریاست شاروالی غور در هماهنگی با بنياد خیریه حبیب‌یار آغاز شد.

مولوی امین الله شریفی شاروال فیروزکوه حین شروع این کمپاین گفت: سرازیر شدن سیلاب‌های پسین در شهر فیروزکوه مرکز غور اکثریت سرک‌ها، کوچه‌ها، پیاده رو‌ها و پارک‌های تفریحی این شهر را پُر از رسوبات، گِل و لاي کرده بود که بعد از ختم سیلاب‌ها اداره شاروالی در هماهنگی با رهبری اداره محلی غور تلاش کرده تا شهر فیروزکوه را از رسوبات باقی‌مانده از سیلاب‌ها پاک کاری کند.

آقای شریفی با استقبال از این ابتکار بنیاد خیریه حبیب‌یار در قسمت پاک کاری شهر از عموم شهروندان نیز خواست، تا در راستای پاکی شهر سهم بگیرند.

از سوی هم مسئول نهاد خیریه حبیب‌یار گفت: این نهاد در کنار سایر فعالیت‌های خیریه خود این بار مصمم شده تا در راستای پاک کاری شهر فیروزکوه با ریاست شاروالی این ولایت همکاری کند.

به گفته‌ی او مدت ۱۰ روز این کمپاین جریان دارد و ۵۰ تن کاری‌گر و چندین عراده موتر بخاطر پاک کاری و شستشوی شهر از سوی این بنیاد در این کمپاین به کار گماشته شدند.

گفتنی است سرازیر شدن سیلاب‌های پسین به غور در کنار تلفات جان و خسارات هنگفت مالی بازار شهر فیروزکوه را نیز به زیر گل و لاي فرو برده است.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button