افغانستانگزارش ها

بیش از ۱۵۰ پروژه آبیاری و ساختمانی در ولایت هرات افتتاح گردید

۱۵۰ پروژه آبیاری و ساختمانی به ارزش چهارونیم میلیون دالر در ولایت هرات افتتاح گردید.

خبرگزاری توانا: بیش از ۱۵۰ پروژه آبیاری و ساختمانی شامل بند‌های آب‌گردان، ساخت سرک، دیوار‌های استنادی، تاسیس کانال‌ها، دیوارهای گابیونی، کانال‌های انحرافی سیلاب و کاریزها به ارزش مجموعی چهارونیم میلیون دالر به حمایت مالی سازمان جهانی غذا روز گذشته ۴سرطان ۱۴۰۳ در ولسوالی‌های انجیل، گذره و زنده‌جان ولایت هرات به بهره برداری سپرده شد.

الحاج مولوی حیات الله مهاجر فراهی معاون مقام ولایت هرات ضمن استقبال از بهره برداری این پروژه‌ها، از تمام کسانی‌که در اجرای آن‌ها همکاری کرده اند، ابراز قدردانی نمود.

الحاج مهاجر فراهی ضمن تاکید بر اشتغال‌زایی، انکشاف متوازن و بهبود معیشت مردم در ولسوالی‌ها، بیان داشت که، اجرای پروژه‌های انکشافی در راس برنامه‌های اداره محلی قرار دارد.

از سوی دیگر مولوی پیر محمد حلیمی رئیس زراعت ولایت هرات می‌گوید که، آنان در تلاش اند تا پروژه‌های دیگر این چنینی را به همکاری مؤسسات بین‌المللی در دیگر ولسوالی‌های ولایت هرات تطبیق نمایند.

بر اساس معلومات نصیر احمد فوشنجی مسئول دفتر پاملرنه در ولایت هرات که تطبیق کننده این پروژه‌ها می باشد، در مدت کمتر از یک‌سال در کنار تطبیق این پروژه‌ها و ایجاد سهولت برای مردم و دهاقین در بخش‌های مختلف، برای شش‌هزار نفر زمینه کار نیز فراهم شده است.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button