افغانستانفرهنگ و هنرگزارش ها

افتتاح مراسم کمپ کار آفرینی جهت حمایت از طرح های اقتصادی جوانان در افغانستان

امروز پنجشنبه 7 سرطان سال 1403 هجری شمسی موسسهٔ مطالعات اقتصادی و حقوقی افغانستان یا AELSO امروز برای دومین بار بزرگترین برنامه ی رقابتی و حمایوی را تحت نام کمپ کار آفرینی به هدف مبارزه بافقر،اشتغال زایی پایدار، توسعه ی اقتصادی،شناسایی افکار خلاق و نوآور و ترویج فرهنگ کار آفرینی در جامعه را، به همکاری دانشگاه خاتم النبیین و اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان محفلی کنفرانس را امروز در کابل راه اندازی نمودند.
دراین برنامه طرح های اقتصادی جوانان ،کارآفرینان،پوهنتون ها،تیم های تخنیکی و مسلکی به شمول زنان و دختران با هم رقابت نمودند.
این برنامه باحضوری هیئت رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان،نماینده گان مختلف سکتور های خصوصی،جوانان،کارآفرینان،کارشناسان حوزه های اقتصادی و دانشگاه ها در کابل برگزار گردید.
با این حال شماری از جوانان که در این برنامه طرح های اقتصادی شان را ارائه نمودن میگویند،که ما از یک خواست داریم که باید برای جوانان زمینه کار را فراهم بسازند و دولت باید برای جوانان که طرح های خوبی اقتصادی دارند برنامه های موثر را برگزار نمایند تا جوانان مورد حمایت دولت بخاطر طرح های اقتصادی شان قرار بیگیرند.

سید احمد راشد کاشفی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button