جهانگزارش ها

بایدن قرنطینه شد؛ سرنوشت ریاست جمهوری آمریکا در ابهام

رییس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، پس از اعلام مثبت شدن آزمایش کرونای خود، تمامی برنامه‌های انتخاباتی خود را در لاس وگاس لغو کرد. در حالی که عوارض خفیفی از جمله آبریزش بینی و سرفه را تجربه می‌کند، او در شرایط قرنطینه و با اعلام وضعیت خوب، به وظایف ریاست‌جمهوری ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از اعلام مثبت شدن آزمایش کرونای خود در روز چهارشنبه، تمامی برنامه‌های انتخاباتی خود را که برای روز پنج‌شنبه در لاس وگاس برنامه‌ریزی شده بود، لغو کرد. خبرگزاری رویترز از نقل قول جانت مورگویا، رئیس یک اتحادیه لاتین تبار، اعلام کرد که، بایدن به دلیل ناتوانی خود در ارائه سخنرانی برای اعضای اتحادیه، با او تماس گرفته و ناامیدی خود را ابراز کرده است.

کارن ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، اظهار کرده است که، بایدن به خانه‌اش در دلاور بازگشته و در شرایط قرنطینه، واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده است و وضعیت عمومی او خوب است. او افزوده است که، بایدن به وظایف ریاست‌جمهوری خود ادامه خواهد داد.

این واقعه در حالی رخ داده است که بایدن تحت فشارهای فزاینده‌ای برای کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، قرار دارد، بعد از عملکرد ناقص او در مناظره‌های انتخاباتی اخیر که نگرانی‌هایی در مورد سلامت او به وجود آورده بود.

مدینه رضایی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button