افغانستانگزارش ها

تقدیر ورس از فعالیت های سه ساله والی ولایت بامیان

محترم الحاج مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان در سفر دو روزه اش به ولسوالی ورس شنبه و یک‌شنبه، 6 الی 7 اسد به منظور بررسی اوضاع عمومی و گوش دادن به مشکلات و پیشنهادات مردم، سفر کرده و با مسوولان، علما، بزرگان قومی، متنفذین، رییس های شوراهای محل و سایر اقشار مختلف مردم در ساحه سرخ جوی این ولسوالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مردم سرخ جوی ولسوالی ورس مراسمی را که به منظور استقبال و پذیرایی از فعالیت‌ها و خدمات سه ساله مقام محترم ولایت بامیان با حضور مسئولین، علما، بزرگان قومی، متنفذین، روئسای شوراهای محل و سایر اقشار مختلف مردم در مناطق جو قول و کته قلعه‌ی بال قول در سرخجوی که بصورت جداگانه برگزار نموده بودند، مقام ولایت بامیان در سخنانی در این مراسم‌ها، اظهار داشت:” الحمدالله امنیت کلی در سطح ولایت بامیان و به خصوص در ولسوالی‌های شیعه و هزاره جات ولایت بامیان به گونه کامل تامین شده است و رهبری حکومت محلی بامیان نیز به همه مردم اطمینان می‌دهد که از جان، مال، عزت و حقوق همه مردم بامیان محافظت نموده و در راستای حل مشکلات شان تلاش می‌نماید.

محترم الحاج مولوی عبدالله سرحدی، والی بامیان برقراری اخوت و اتحاد در میان همه مردم را مهم خوانده و از همه مردم خواست: تا همانطوریکه اداره محلی بامیان و سایر مسئولین در ولسوالی‌ها تلاش می‌کنند تا جان، مال، عزت و آبرو مردم در امان باشد، مردم هم باید با حکومت ا. اسلامی همکار و همگام باشند تا شاهد یک حکومت‌داری خوب و موفق باشیم.

مقام ولایت بامیان هدف از سفر خود در ساحات دور دست و شمال شرقی ولسوالی ورس را بررسی مشکلات مردم و حل آن در نقاط دور دست و صعب‌العبور خوانده و به مردم اطمینان داد: رهبری مقام ولایت بامیان بصورت جدی و پیگیر تلاش می‌نماید تا مشکلات مردم از طریق مراجع مربوطه آن بزودترین فرصت حل گردد.

از سوی دیگر سید غفور هاشمی، ولسوال ورس از زحمات و فعالیت‌های سه ساله مقام محترم ولایت بامیان در راستای تامین امنیت و حفظ اتحاد و اخوت در جامعه و مردم قدردانی نموده، گفت: مسئولین و مردم ولسوالی ورس از همه اقشار، قدردان تلاش‌ها و زحمات بی شائبه والی ولایت بامیان که در راستای برقراری امنیت و آرامش و حل مشکلات مردم متحمل شدند، می‌باشند.

به گفته ولسوال ورس؛ تمام پروژه‌های انکشافی، زیر ساختی و ترمیم و بازسازی سرک‌های قریه و قصبات این ولسوالی با هماهنگی و همکاری مردم تطبیق شده است و مردم حامی وپشتیبان حکومت ا.اسلامی در بامیان می‌باشند.

همچنان حجت الاسلام مصطفوی، عالم دین و به نمایندگی از علما و مردم ولسوالی ورس از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی جناب الحاج مولوی عبدالله سرحدی، مقام محترم ولایت بامیان در جهت آرامش عمومی، تحکیم عدالت و همپذیری مردم قدردانی نموده، اظهار داشت: برقراری امنیت کامل، اخوت و همبستگی مردم و تامین عدالت اجتماعی در ولایت بامیان در نتیجه‌ی زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مقام ولایت بامیان می‌باشد.

از سوی هم حجت‌الاسلام حسنی، عالم دین به نمایندگی از مردم که در مراسم استقبال و پذیرایی از فعالیت‌های والی بامیان در ساحه کته قلعه‌ی بال قول ولسوالی ورس برگزار شده بود در جمع مسئولین، علما، متنفذین، بزرگان قومی و سایر اقشار مختلف مردم، بیان داشت: مراحل اعتماد سازی بین دولت و ملت توسط شخص والی ولایت بامیان فراهم شده است و این باعث شده که مردم، مسئولین حکومت را دوست داشته باشند و حکومت هم در خدمت مردم قرار داشته باشد.

به گفت این عالم دین: زحمات شبانه‌روزی مقام ولایت در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم قابل قدر بوده و موجودیت والی ولایت بامیان در حفظ امنیت، اتحاد و آرامش مردم در ولایت بامیان ضروری می‌باشد. و از همین رو مردم ولسوالی ورس از حکومت ا.اسلامی و رهبری اداره محلی بامیان اعلام حمایت می‌نمایند.

به باور باشندگان و مردم ولسوالی ورس: در نتیجه‌ی تلاش‌های مقام ولایت بامیان در همه عرصه ها؛ هم اکنون فاصله ها از میان مردم نسبت به حکومت از بین رفته و مردم خود را از حکومت میداند و از آن حمایت می‌کنند.

مقام محترم ولایت بامیان در ادامه این سفر دو روزه خود از یک پل نیمه کاره که در منطقه “قول حیدر” در شمال شرقی ورس قرار دارد نیز دیدن نموده و به مردم محل وعده سپرد: که تلاش می‌کند تا بزودی کار ساخت این پل تکمیل شود و مشکلات عبور و مرور باشندگان این محل نیز حل گردد.

گفتنی است، هدف از سفر دو روزه والی ولایت بامیان در ولسوالی ورس؛ بررسی اوضاع عمومی، استماع مشکلات و نیازمندی‌های مردم در نقاط دور دست و صعب‌العبور ولسوالی ورس عنوان شده است.

 

ذاکره تیموری

 

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button