افغانستانگزارش ها

دیدار مسئول کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران افغان با خبرنگاران و مسئولین رسانه‌های غور

صبح امروز، شمیل احمد مشعل، مسئول کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران افغان در زون غرب، در دیداری با مسئولین رسانه‌های خصوصی و دولتی و خبرنگاران محلی ولایت غور، در خصوص فعالیت‌ها و اهداف کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران افغان صحبت کرد.

در این دیدار، آقای مشعل بر تلاش‌های این کمیته برای حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و گفت که این نهاد با همکاری و هماهنگی امارت اسلامی افغانستان قصد دارد تا خدمات بیشتری را در راستای امنیت و مصؤنیت خبرنگاران ارائه دهد.

مشعل توضیح داد که کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران در ۲۸ ولایت کشور در زمینه‌های مختلف از جمله مصؤنیت کاری خبرنگاران، امنیت سایبری، روان‌درمانی و ارائه‌ی کمک‌های اولیه به خبرنگاران و رسانه‌ها فعالیت می‌کند. همچنین، این کمیته برنامه‌های آموزشی و نشست‌های هماهنگی با رسانه‌ها و مسئولین حکومتی را به صورت منظم برگزار می‌کند.

وی افزود که این بار دو برنامه‌ی ظرفیت‌سازی را مخصوص خبرنگاران غور تدارک دیده است.

در ادامه‌ی این نشست، مسئولین رسانه‌های خصوصی و دولتی ولایت غور از وضعیت کار رسانه‌ای در این ولایت ابراز رضایت کرده و تصریح کردند که کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران تحت رهبری استاد غلام ربانی هدفمند، مسئول ولایتی کمیته، همواره برنامه‌های هماهنگی میان حکومت و رسانه‌ها را برگزار کرده است که این تلاش‌ها نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

در این دیدار، خبرنگاران غور نیز مشکلات و چالش‌های خود را با مسئول کمیته‌ی مصؤنیت خبرنگاران شریک ساختند و از وی خواستند تا برنامه‌های بیشتری برای ظرفیت‌سازی آنها برگزار شود.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button