افغانستانگزارش ها

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز به مصاف گواتمالا می‌رود

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز در یک بازی حساس در رقابت‌های جام بین قاره‌ای کانتیننتال به مصاف تیم ملی گواتمالا می‌رود. این مسابقه با هدف آمادگی برای جام جهانی پیش رو برگزار خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتسال افغانستان و گواتمالا ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر امروز (دوشنبه، ۱۲ سنبله) به وقت افغانستان، در ورزشگاه مرکزی بانکوک، پایتخت تایلند، برگزار می‌شود. مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان، اظهار داشت که تیم با حضور کامل بازیکنان و روحیه‌ای بالا وارد این رقابت‌ها شده است. او تأکید کرد که هدف تیم، نه‌تنها پیروزی در این دیدار بلکه کسب قهرمانی در این تورنمنت و استفاده از آن به‌عنوان سکوی پرتاب برای جام جهانی است.

مرتضایی گفت که شرکت در جام بین قاره‌ای کانتیننتال فرصتی مناسب برای محک زدن تیم و آماده‌سازی بازیکنان برای حضور قدرتمند در جام جهانی محسوب می‌شود. این مسابقات با حضور تیم‌های ملی فوتسال افغانستان، تایلند، گواتمالا، کویت و نیوزیلند به میزبانی تایلند در جریان است.

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از کسب جایگاه سوم در رقابت‌های آسیایی، برای نخستین بار به جام جهانی فوتسال راه یافته است که ۱۲ روز بعد به میزبانی ازبکستان آغاز خواهد شد. حضور در این تورنمنت‌ها، نقش مهمی در افزایش تجربه و اعتمادبه‌نفس بازیکنان دارد و به تیم کمک می‌کند تا برای چالش‌های جهانی آماده شود. فوتسالیست‌های افغانستان امیدوارند با آمادگی کامل در رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند و دستاوردهای تازه‌ای را برای کشور رقم بزنند.

مدینه رضایی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button