افغانستانگزارش ها

حادثه ترافیکی خونین در ننگرهار؛ پنج کشته و سه زخمی برجا گذاشت

حادثه ترافیکی در منطقه رینگ‌رود ولسوالی سرخ‌رود ننگرهار منجر به کشته شدن پنج نفر، از جمله سه زن، و زخمی شدن سه تن دیگر شد. مسئولین علت این حادثه را بی‌احتیاطی رانندگان عنوان کرده‌اند.

قوماندانی امنیه ننگرهار اعلام کرده است که روز چهارشنبه، ۱۴ سنبله، در منطقه رینگ‌رود ولسوالی سرخ‌رود تصادف شدیدی میان یک موتر تیلری، دو عراده موتر نوع کرولا و یک ریکشا رخ داد که در نتیجه آن موتر تیلری آتش گرفت. به گفته حافظ عبدالبصیر زابلی، سخنگوی قوماندانی امنیه ننگرهار، در این حادثه پنج تن، از جمله سه زن، جان باخته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

زابلی همچنین گفت که نیروهای ترافیک و اطفائیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، آتش‌سوزی را مهار کردند، زخمیان را به شفاخانه حوزوی انتقال دادند و اجساد را به خانواده‌هایشان تحویل دادند. رحمت‌الله، یکی از شاهدان عینی، تأیید کرد که قربانیان شامل یک مادر، دو پسر، یک دختر و یک سنوی او بوده‌اند. همچنین، وی افزود که یکی از کشته‌شدگان جوانی بود که برای برگزاری مراسم نامزدی خود از لندن به افغانستان آمده بود.

مسئولین محلی، علت این رویداد را بی‌احتیاطی رانندگان عنوان کرده‌اند و خواستار رعایت بیشتر قوانین ترافیکی از سوی رانندگان شده‌اند.

در ماه‌های اخیر، ننگرهار شاهد افزایش تصادفات مرگبار بوده است. سرعت غیرمجاز، بی‌احتیاطی رانندگان و نبود کنترل کافی بر قوانین ترافیکی از مهم‌ترین عوامل این حوادث به شمار می‌روند. با وجود تلاش‌های نیروهای ترافیک و اطفائیه، افزایش آمار تصادفات نشان‌دهنده ضرورت اقدامات جدی‌تر برای بهبود وضعیت جاده‌ها و نظارت بیشتر بر رعایت قوانین است.

مدینه رضایی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button