افغانستاناقتصاد و توسعهجهانگزارش ها

معاون نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان به حمایت از مردم بدخشان تاکید کرد

اندریکا راتواته، معاون نمایندگی سازمان ملل متحد، که به فیض‌آباد سفر کرده است تا کارکرد شرکای ملل متحد را بررسی کند، تأکید کرد که تلاش می‌کنند تا تسهیلات و امکانات بیشتری برای کشاورزان فراهم آورند. او افزود که هدف این اقدامات، بهبود معیشت و ارتقاء کیفیت زندگی در این منطقه است.

این مقام سازمان ملل در حین بازدید از پروژه آب‌رسانی خانه به خانه در روستای بایملسی اعلام کرد که سازمان‌های بین‌المللی مددرسان را تشویق خواهند کرد تا همکاری بیشتری با مردم بدخشان در زمینه کشاورزی داشته باشند. او همچنین تأکید کرد که این همکاری‌ها به توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی در منطقه کمک خواهد کرد و امیدواری خود را نسبت به افزایش امکانات و تسهیلات برای کشاورزان ابراز نمود.

او تبدیل زمین‌های زراعی للمه به زمین‌های آبی را یکی از نیازهای اساسی کشاورزان بدخشان دانست و بیان کرد که در این زمینه با همکاران خود همکاری خواهند کرد. ایندریکا راتواته، که همچنین هماهنگ‌کننده کمک‌های بشری سازمان ملل است، افزود که این سازمان متعهد است تا پیش از فرا رسیدن زمستان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی را تحت پوشش کمک‌های انسانی خود قرار دهد. او همچنین تأکید کرد که این اقدامات برای بهبود وضعیت زندگی مردم و افزایش توانمندی‌های کشاورزی در منطقه حیاتی است.

مشهوده سروری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button