افغانستانگزارش ها

گفتمان “نقش مردم و دولت در انکشاف اجتماعی” در غور برگزار گردید

دفتر تی، ال، او “TLO” برنامه‌ی را تحت نام ” نقش مردم و دولت در انکشاف اجتماعی به همکاری ریاست اطلاعات و فرهنگ در ولایت غور برگزار نمود.

در این برنامه مسئولین اداره محلی غور و شماری از جوانان و اقشار مختلف غور حضور داشتند، آنان چالش‌ها و پیشنهادات شان را در گروپ‌های مختلف به این برنامه ارائه کردند.

محمد عارف ملک یار مسئول دفتر TLO اهداف برگزاری این برنامه را بیان داشته و از تلاش‌های ا.ا.ا بخاطر ارائه خدمات به تمام مردم بخصوص مردم مناطق دور دست را ستودنی دانسته افزود: این چندمین نشست است که از طریق این دفتر با هماهنگی ادارات سکتوری بخصوص ریاست‌های اطلاعات وفرهنگ در ولایات مختلف کشور راه اندازی می‌گردد و در آن مردم مشکلات و چالش‌های شان را با حضور مسئولین بیان می‌کنند.

شیخ مولوی عبدالواحد حماس نماینده مقام ولایت غور و مولوی عبدالحی زعیم رئیس اطلاعات وفرهنگ این ولایت روی نقش مردم در انکشاف اجتماعی با هماهنگی حکومت صحبت کردند علاوه نمودند، که ا.ا با تمام توان خود تلاش می‌کند، تا زمینه را در تمام عرصه‌های مختلف زندگی از جمله بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، صحی، اجتماعی، تعلیمی، معیشتی، ورزشی و سایر بخش‌ها را برای ملت شان آمده کنند، تا ملت در رفاه و آسایش زندگی نمایند.

از سویی هم عنایت الله علم و ضیاء الدین احمدی دو تن از جوانان و اشتراک کننده‌گان این برنامه‌ ضمن قدردانی از برگزاری آن، نقش مردم بخصوص جوانان را در راستای انکشاف اجتماعی مهم خواند و اطمینان دادند که در همه امور با نظام شان همکار هستند.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنان بخوانید
Close
Back to top button