افغانستاناقتصاد و توسعهگزارش ها

کار چغل ریزی سرک روینج آب الی مرکز ولسوالی راغستان بدخشان آغاز شد

کار چغل ریزی سرک روینج آب به ابتکار قومندان ذبیح الله مجاهد، قومندان حسیب الله از قریه روینج آب، الی مرکز ولسوالی راغستان بدخشان آغاز گردید.

کار چغل‌ریزی سرک روینج‌آب با ابتکار بزرگان محل، به ویژه قومندان ذبیح‌الله مجاهد و قومندان حسیب‌الله از قریه روینج‌آب، که طول آن ۷ کیلو متر میباشد، به تاریخ ۱۴۰۳ /۷/۹ آغاز گردید.

این پروژه که با کمک مردم محلی برای توسعه و پیشرفت منطقه روی دست گرفته شده است، برای بهبود دسترسی و تسهیل ارتباطات بین قریه‌ها و مرکز ولسوالی راغستان بدخشان به شمار می‌آید.

این در حالی است که مردم این محل هر ساله در فصل‌های زمستان و بهار با مشکلات فراوانی در این مسیر مواجه بودند. قومندان ذبیح‌الله مجاهد، یکی از نمایندگان تعیین‌شده از سوی مردم، گفته است که قرارداد ساخت این سرک به مبلغ شش میلیون افغانی منعقد شده و به‌ طور داوطلبانه از سوی اهالی محل به یک شرکت خصوصی واگذار شده است.

او همچنین افزود که کار چغل‌ریزی این سرک به‌زودی به پایان خواهد رسید و به مردم اطمینان داد که مشکلات رفت‌وآمد نسبت به سال‌های گذشته به‌طور قابل‌توجهی حل خواهد شد.

این اقدام نه‌ تنها بر کیفیت زندگی مردم تأثیر مثبت خواهد گذاشت، بلکه به توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

مشهوده سروری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button