افغانستانگزارش ها

نظارت بر کارکردهای موسسه اداره بازسازی دهات افغانستان جهت رسیدگی بهتر به اطفال رد مرز شده از ایران

رییس کار و امور اجتماعی ولایت هرات از بخش‌های موسسه اداره بازسازی دهات افغانستان، از نقطه صفری مرز اسلام قلعه نظارت نمود.

خبرگزاری توانا: موسسه اداره بازسازی دهات افغانستان، از سوی رئیس و بخش مربوطه اداره کار و امور اجتماعی ولایت هرات امروز چهارشنبه ۱۱ میزان ۱۴۰۳ مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

الحاج حافظ میرزا محمد “ابو منصور” رئیس اداره کار و امور اجتماعی هرات می‌گوید که، این نظارت به منظور حصول اطمینان، از چگونگی رسیدگی بهتر و ارائه خدمات مؤثر برای اطفال رد مرزی صورت گرفته است.

رئیس کار و امور اجتماعی در جریان نظارت همراه با یک تعداد از این اطفال گفتگو نموده، چالش‌ها و مشکلات‌شان را نیز استماع نمود.

وی هم‌چنان می‌افزاید، اطفالی‌که از سوی مرزبانان کشور ایران رد مرز می‌گردند، از سوی موسسه اداره بازسازی دهات افغانستان پس از طی مراحل اسناد‌های شان به هماهنگی کامل این اداره، در سراسر ولایت‌های افغانستان، به فامیل‌های شان ادغام گردیده و از موسسه اداره دهات افغانستان خواست، تا در راستای ادغام اطفال رد مرزی از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند.

از سویی‌ هم محمد اسحاق “صدیقی” مسئول اداره بازسازی دهات افغانستان بیان داشت که، این موسسه از تمامی امکانات به دست داشته خویش در قسمت ادغام اطفال به صورت مصؤون استفاده خواهد کرد

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button