گزارش ها

نشست هماهنگی با سخنگویان بخش انکشافی و خبرنگاران و مسئولان رسانه های دولتی و خصوصی در کابل برگزار شد

نشست هماهنگی امروز در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت با سخنگویان و مسئوولین بخش انکشافی امارت و خبرنگاران و مسئوولین رسانه های دولتی و خصوصی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، حشمت الله ناصری معاون مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت در جمع حاضران درباره اهمیت این نشست صحبت کرد و هدف از برگزاری این نشست افزایش سطح تعامل و همکاری بین نهادهای اماراتی و رسانه ها و برای بهبود دستاوردهای سیستم به نام بازتاب.
به گزارش خبرگزاری توانا: امروز چهارشنبه 24 میزان سال 1403 هجری شمسی مولوی نعیم‌الحق حقانی هراتی، رئیس مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت نیز بر تقویت همکاری‌های دوجانبه میان نهادهای اماراتی و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: به عنوان یک پل ارتباطی، همواره تلاش می‌کند تا سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌ها را افزایش دهد. بین دو طرف در عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی و یافتن راه حلی برای مشکلات موجود در این زمینه مشکلات خبرنگاران بحث صورت گرفت.
وی افزود،که حکومت سرپرست در هر زمینه ای دستاوردهای خوبی دارد و برای انعکاس بهتر این دستاوردها، تقویت همکاری های دوجانبه و هماهنگی بین نهادهای اماراتی و رسانه ها ضروری است و تلاش می کنیم سخنرانان و رسانه ها را تشویق کنیم. با برگزاری جلسات هماهنگی بین مسئولان از یک سو مشکلات رسانه ها در دسترسی به اطلاعات را حل می کنیم و از سوی دیگر زمینه بهتری برای انعکاس دستاوردها فراهم می کنیم.
مسئوولین رسانه‌ها و خبرنگاران نیز به مجموعه‌ای از مشکلات دسترسی به اطلاعات اشاره کردند و نظرات و پیشنهادات خود را برای حل آن به اشتراک گذاشتند.
در بخش آخر این نشست، سخنگویان وزارت های فواید عامه، مسکن و شهرسازی، معادن و پترولیم و اداره ملی نورم استندرد نیز به نوبه خود صحبت کردند و از همکاری رهبری مرکز رسانه ها بین سخنگویان و سخنرانان تشکر کردند. رسانه ها تلاش های موثری در بخش تقویت می کنند.

سید احمد راشد کاشفی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button