افغانستانگزارش ها

آغاز پرواز های شرکت خصوصی ایران ایرتور به افغانستان

شرکت هوایی خصوصی ایران ایر تور برای اولین بار پرواز هایش به امروز دوشنبه را به کابل آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری توانا : امروز دوشنبه 7 عقرب سال 1403 هجری شمسی مسئوولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی ملکی میگویند،که آغاز پنجمین ایرلین هوایی ایران درکنار رشد اقتصادی و فرهنگ روابط نزدیکی را میان دو کشور به وجود می آورد.آنان هم چنان از شرکت های هواپیمایی کشورهای همسایه خواستند پروازهای شأن به افغانستان را از سر بگیرند.

شرکت هوائی خصوصی ایران ایر تور برای آولین بار پروازهایش را به کابل آغاز کرد.

مسوولین این شرکت هوائی می گویند” شرکت هوائی ایران ایر تور هفته دو پرواز به کابل و برعکس آن را برای مشتریان خود انجام خوادهد.

از سوی هم محمد رضا صابری مسوول شرکت حصوصی ایران ایر تور در افغانستان می گویند،که ما خوشحال هستیم که این بار پروازهای خود را در افغانستان بخاطر رشد و توسعه اقتصادی و روابط فرهنگی و نزدیکی شدن میان دو کشور آغاز کردیم.

مسوولین وزارت ترانسپورت وهوانوردی ملکی افغانستان، با استقبال از آغاز پروازهای این شرکت هوایی می گویند،که آغاز پنجمین شرکت هوایی ایران در افغانستان میتواند درکنار رشد اقتصادی و فرهنگ روابط نزدیکی میان دو بیشتر به وجود میاود.

در همین حال غلام جیلانی وفا معین مسلکی وزارت ترانسپورت و هوانوری ملکی می افزایند.که در حال حاضر افزون بر شرکت های هوایی داخلی، 10 شرکت های هوائی خارجی پرواز هایشان را به افغانستان از سرگرفته اند.

 

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button