افغانستانگزارش ها

عید قربان، عید ایثار و تعهد، مبارک باد!

خبرگزاری توانا فرارسیدن عید سعید قربان، نماد اطاعت و بندگی در برابر خداوند متعال، را به تمامی مسلمانان جهان، به ویژه مردم عزیز و ستمدیده یی افغانستان، تبریک و شادباش می‌گوید.

این عید بزرگ، یادآور فداکاری و ایثار حضرت ابراهیم (ع) و فرزند برومندش اسماعیل (ع) در راه اطاعت از فرمان الهی است. درس این عید بزرگ، درس تسلیم در برابر خداوند و اطاعت بی‌چون و چرا از اوامر الهی است.

در این روز فرخنده، یاد و خاطره خبرنگاران شهید در فلسطین و سراسر جهان را گرامی می‌داریم که جان خود را در راه رسالت خطیر خبرنگاری و آگاهی‌رسانی به مردم فدا کردند.

همچنین، عید قربان فرصتی مغتنم برای دعا در حق مردم مظلوم فلسطین است که سال‌هاست تحت ستم رژیم اشغالگر قدس قرار دارند. از خداوند متعال خواهان آزادی و سربلندی این ملت مظلوم هستیم.

در این عید سعید، از امارت اسلامی افغانستان تقاضا داریم که مکتب‌ها و دانشگاه‌های دخترانه را به روی دانش‌آموزان و دانشجویان دختر بگشایند و زمینه تحصیل و علم‌آموزی را برای آنان فراهم کنند.

خبرگزاری توانا در این عید بزرگ، تعهد خود را به رسالت خطیر خبرنگاری و انعکاس حقایق به مردم، بار دیگر تجدید می‌کند. ما متعهدیم که با انتقاد سالم و سازنده، به پیشرفت و آبادانی افغانستان کمک کنیم و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

امیدواریم در سایه تعالیم عالیه اسلام و با وحدت و همدلی، شاهد صلح و امنیت و پیشرفت روزافزون افغانستان باشیم.

عیدتان مبارک و قبولی طاعات و عباداتتان!

 

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button