افغانستانگزارش ها

اهدای ده‌ها جلد کتاب از سوی یک جوان به کتاب‌خانه عامه هرات

مسوولان در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات می‌گویند که، ده‌ها جلد کتاب از بخش پوهنځی حقوق و علوم سیاسی از سوی یک جوان به این کتابخانه اهدا شده است.

خبرگزاری توانا: مسوولان در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات امروز چهارشنبه ۶سرطان ۱۴۰۳ بیان داشتند که، از سوی جوان ده‌ها جلد به کتاب‌خانه این ولایت اهدا گردیده است.
مولوی حمیدالله غیاثی آمر فرهنگ و هنر ریاست اطلاعات و فرهنگ ضمن تمجید از این فعالیت بیان داشت:« ما امیدواریم افرادی که کتب را در خانه نگهداری می‌کنند و مطالعه ندارند کتب را به کتاب‌خانه عامه اهدا نمایند تا باشد افراد دیگری از کتاب‌ها استفاده نمایند.»

با این حال فرید احمد سیلاب اهدا کننده این کتب می‌گوید که، وی خواستار این بود تا کتبی که وی مطالعه نمی‌کند در دسترس جوانان دیگر قرار دهد تا زمینه مطالعه برای عموم فراهم باشد.
آقای سیلاب از جوانان دیگر نیز می‌خواهد کتبی را که مورد استفاده شان نیست به کتاب‌خانه عامه هرات تسلیم نموده تا در معرض استفاده همگان قرار گیرد.

کتاب‌خانه عامه هرات یکی از کتاب‌خانه‌های غنی در سطح کشور بوده که به گفته مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ هم اکنون در آن کتاب‌های مختلفی در دسترس مطالعه برای عموم می‌باشد.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button