افغانستانگزارش ها

کار ساخت انتظار خانه معیاری در میدان هوایی بین المللی کابل آغاز گردید

 

 

معاونیت اقتصادی ریاست الوزرای ام ارت اسلامی افغانستان از آغاز کار ساخت انتظار خانه معیاری در میدان هوایی بین المللی کابل، خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری توانا، امروز پنجشنبه 4 اسد سال 1403 هجری شمسی دفتر مطبوعاتی این معاونیت در خبرنامه‌ی نوشته است،که ملا عبدالغنی برادر ، معاون اقتصادی ریاست الوزرای ام ارت اسلامی افغانستان امروز سنگ تهداب انتظارخانه معیاری را در میدان هوایی بین المللی کابل گذاشت.

در مراسم که به این مناسبت برگزار شده بود، ملا حمیدالله آخندزاده سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی، قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، نمایندگان سکتور خصوصی و مسوولان میدان هوایی بین المللی کابل نیز حضور داشتند.

این انتظار خانه از سوی سکتور خصوصی با سرمایه گذاری 290 میلیون افغانی ساخته می‌شود و تا 18 ماه آینده کارهای ساختمانی آن تمام و به بهره برداری سپرده می‌شود و هم‌چنان انتظار خانه یادشده ظرفیت 150 نفر را دارا خواهد بود و تمامی امکانات لازم برای مسافران در آن مهیا می‌شود.

قابل ذکر است،که وزارت ترانسپورت و هوانوردی امسال 43 پروژه اساسی را به ارزش حدود 3.7میلیارد افغانی پلان کرده و با عملی شدن این پروژه‌ها تسهیلات زیادی در بخش ترانسپورت ایجاد خواهد شد.

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button