افغانستانگزارش ها

عملی سازی ۳۵ پروژه بزرگ و کوچک در ولسوالی انجیل ولایت هرات

مسوولان در شاروالی ولسوالی انجیل هرات از عملی سازی ۳۵ پروژه بزرگ و کوچک طی سال جاری در این ولسوالی خبر می‌دهند.

که شامل تنویر، اعمار کانال ها، پلچک ها، زیبا سازی و خریداری شاول می گردد.

خبرگزاری توانا: الحاج نعمت الله رحیمی شاروال ولسوالی انجیل امروز شنبه ۲۰ اسد ۱۴۰۳می‌گوید که، در سال ۱۴۰۳ آنان در پلان دارند تا ۳۸ میلیون افغانی عواید جمع آوری نموده که در دو بخش عادی و انکشافی به مصرف می‌رسد.

شاروال ولسوالی انجیل همچنان می‌افزاید که، از این مبلغ حدود ۱۶ میلیون افغانی بودجه انکشافی بوده و در نواحی سه‌گانه این ولسوالی به مصرف می‌رسد که تاکنون به مبلغ ۱۲ میلیون افغانی از سوی این اداره جمع آوری شده است.

الحاج نعمت الله علاوه نمود که، بعضی پروژه‌های این اداره هم اکنون تکمیل گردیده که شامل اعمار بورد اتاق مشورتی داخل صحن شاروالی انجیل، افتتاح و بهره برداری از نماد معانی هری، تنویر اخیر بلوار امام بخاری (رح)، کامپوزیت و زیبا سازی بیرق امارت اسلامی در ساحه پشتون پل و تنویر نواحی سه‌گانه می‌باشد.

از این میان بعضی پروژه‌ها نیز در حال جریان بوده که شامل اعمار پلچک گرازان، اعمار کانال در گذر های ۱۴ و ۱۶ غیبتان و محل عارفان و اعمار کانال در منطقه هواده می‌باشد و قرار است که امسال یک عراده شاول نیز برای رفع نیازمندی‌ها خریداری صورت گیرد.

مسوولان شاروالی انجیل همچنان از مردم خواستار همکاری با این اداره در قسمت سرسبزی و تنظیف گردیده و بیان داشتند که، زباله‌ها را در مناطق مشخصه آن گذاشته تا از سوی تیم تنظیف جمع‌آوری شود.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button