جهانگزارش ها

امارت اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به فلسطینیان را محکوم کرد

وزارت خارجه حکومت ا.ا.ا. با انتشار بیانیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در غزه را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست تا علیه جنایات این رژیم اقدام کنند.

وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان با صدور بیانیه‌ای، حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی بر مدرسه آوارگان فلسطینی در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه را که منجر به شهادت بیشتر از صد نفر و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر از مردم بی‌دفاع فلسطینی گردیده است، به شدیدترین عبارت محکوم کرد.

این بیانیه همچنین افزود: “امارت اسلامی افغانستان یکبار دیگر ضمن تقبیح و محکومیت این عمل مجرمانه، خواستار اقدامات عملی منطقه‌ای و جهانی علیه رژیم‌ اشغالگر برای توقف نسل‌کُشی مردم فلسطین می‌باشد.”

صبح روز شنبه، ۲۰ اسد، رژیم صهیونیستی با حمله به آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه تابعین در محله الدرج غزه که در حال اقامه نماز صبح بودند، منجر به شهادت و زخمی شدن صدها غیرنظامی فلسطینی شد.

رژیم صهیونیستی به دلیل حملات مکرر و بی‌رحمانه به مناطق فلسطینی و هدف قرار دادن غیرنظامیان، همواره با محکومیت‌های جهانی مواجه بوده است. امارت اسلامی افغانستان نیز همچون بسیاری از کشورهای اسلامی و منطقه‌ای، این حملات را به شدت محکوم کرده و خواستار توقف این جنایات از سوی جامعه جهانی است. در سال‌های اخیر، تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف حملات و دستیابی به صلح عادلانه برای فلسطینیان افزایش یافته، اما همچنان خشونت‌ها ادامه دارد.

مدینه رضایی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button