افغانستانگزارش ها

برگزاری نشستی میان مردم و حکومت در هرات.

به منظور استحکام روابط میان دولت و مردم نشستی از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ به حمایت مالی نهاد صدای مردم افغانستان در دو بخش جداگانه  خانم ها و آقایان در‌ ولایت هرات برگزار گردید.

خبرگزاری توانا: نشستی به منظور تقویت روابط میان مردم و حکومت امروز چهارشنبه ۷ سنبله ۱۴۰۳ در هرات برگزار گردید.
در این نشست مسئولان محلی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات، شماری زیادی از عالمان دین، متنفذین استادان مکاتب و جوانان اشتراک داشته اند.

برگزار کنندگان این برنامه هدف از راه اندازی آن را شنیدن خواست‌های مردم در بخش‌های انکشاف، زراعت، برق و رسیدگی به خواست‌های اهالی مناطق دور دست عنوان می‌کنند.

با این حال شهروندان هرات و اشتراک کنندگان این برنامه در کنار استقبال از راه اندازی از این برنامه می‌گویند که، بگونه کامل همکار مسوولان نظام امارت اسلامی هستند‌.

با این وجود مسئولان محلی ولایت هرات نیز از تلاش‌ها بر رسیدگی به مشکلات مردم سخن زده می‌گویند که، حکومت بدون ملت نمی‌تواند دوام یابد.

مولوی حیات الله مهاجر معاون مقام ولایت می‌گوید که، رسیدگی به خواسته و حل مشکلات مردم در اولویت کار امارت اسلامی قرار دارد.

از سویی هم، الحاج مولوی احمد الله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات نیز با اینکه نظام امارت اسلامی نظام مردمی است می‌گوید که، در طی سه سال حاکمیت خویش کارها و پروژه‌هایی را تطبیق نموده که در بیست سال گذشته صورت نگرفته بود.

گفتنی است که پس از حاکمیت امارت اسلامی روابط میان مردم و حکومت هر روز در حال افزایش می‌باشد.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button