افغانستانگزارش ها

تغییر ساعات کاری ادارات دولتی در مرکز و ولایات

وزارت کار و امور اجتماعی با هدف بهبود مدیریت و افزایش کارایی در ادارات مرکزی و ولایتی، اعلام کرده است که زمان آغاز و پایان کار برای شش ماه دوم سال جاری خورشیدی، از اول میزان تا پایان حوت، تغییر یافته است.

بر اساس اطلاعیه وزارت کار و امور اجتماعی، زمان کار در ادارات مرکزی و ولایتی به شرح زیر تنظیم شده است: از شنبه تا چهارشنبه، ساعات کار از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر ادامه دارد. در این روزها، از ساعت ۱۲ الی ۱، به منظور ادای نماز و صرف طعام، وقفه‌ای در کار ایجاد می‌شود.

در روزهای پنج‌شنبه، ساعات کار از ۸:۳۰ صبح آغاز و تا ۱:۳۰ بعدازظهر پایان می‌یابد.

وزارت کار و امور اجتماعی همچنین اعلام کرده است که زمان آغاز و پایان کار در ماه مبارک رمضان به‌طور جداگانه تنظیم خواهد شد تا مناسب با شرایط این ماه مبارک باشد.

این وزارت به مؤسسات تولیدی، خدماتی و بخش‌های فعال دائمی، همچنین مؤسسات نشراتی، صحی، معارف و تحصیلات عالی تأکید کرده است که زمان آغاز و ختم کار کارکنان خود را به گونه‌ای تنظیم نمایند که مجموع ساعات کار در هفته به ۳۵ ساعت برسد. این اقدام به منظور بهبود شرایط کاری و افزایش بهره‌وری در محیط کار صورت گرفته است.

این تغییرات به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و ارتقاء سطح رضایت‌مندی عمومی اتخاذ شده است. از تمامی کارکنان محترم تقاضا می‌شود که با دقت به این تغییرات توجه کرده و برنامه‌ریزی لازم را در راستای بهبود عملکرد خود انجام دهند. امیدواریم این اقدام موجب تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات گردد.

مشهوده سروری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button