افغانستانگزارش ها

تاکید ریاست امر باالمعروف و‌نهی از منکر ولایت هرات در خصوص جلوگیری از پخش موسیقی، رعایت حجاب و مختلط بودن زن و مرد به تالارها

رئیس امر باالمعروف ولایت هرات از کسبه‌کاران خواست تا از اختلاط زن و مرد، پخش موسیقی و دیگر منکرات خودداری نمایند.

خبرگزاری توانا: شیخ عزیز الرحمن المهاجر، رئیس امربه معروف و نهی از منکر ولایت هرات امروز سه‌شنبه ۲۴ میزان ۱۴۰۳ با یک تعداد اصناف کسبه‌کاران دیدار نموده و بر رعایت قوانین این ریاست تاکید نمودند.

این کسبه‌کاران که شامل مالکین تالارها، هوتل‌ها، رستورانت‌ها و آبمیوه‌فروشان بودند شیخ المهاجر خطاب به آن‌ها گفت:« رعایت قانون امربه معروف و نهی از منکر وجیبه دینی همه مایان می‌باشد و در قبال تطبیق قانون آن مکلفیت شرعی داریم.»

رئیس امربه معروف علاوه نمود که، ماده‌های قانون امربه معروف و نهی از منکر که شامل کار کسبه‌کاران و اصناف است باید به صورت جدی عملی شود. همچنان از کسبه‌کاران خواست تا از اختلاط مردها و زن‌ها، ورود زنان بی‌حجاب، پخش موسیقی و دیگر منکرات خودداری نمایند.

از سوی دیگر، کسبه‌کاران از رهنمایی‌های شیخ المهاجر تشکر نموده و اطمینان دادند که به قانون امربه معروف و نهی از منکر پایبندی کامل می‌نمایند.

قابل یادآوری است که منسوبین ریاست امر باالمعروف و نهی از منکر و سمع شکایات ولایت هرات، جهت تطبیق و تنفیذ بهتر قانونی که از سوی عالیقدر ملا هبت‌الله آخندزاده اخیراً توشیح شده است، با اصناف و اشخاص مختلف همه روزه دیدار می‌نمایند.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button